Učenici četvrtih razreda novosadskih osnovnih škola, ali i penzioneri, uskoro će proći edukaciju o bezbednosti u saobraćaju, sa akcentom na bezbednost pešaka i biciklista.
Ne može saobraćajna policija da primeni kaznene odredbe ZOBS na pešake, bicikliste i motocikliste, jer ne može da ih identifikuje: prvi i drugi nemaju tablicu, često ni ličnu kartu, a nisu ni pri parama (za šta krivicu snose vozači, što je i uzrok inata pešaka i biciklista)... a motociklisti lako pobegnu...
Iskreno, ja bih sve one pešake duž Bulevara za svako iskakanje mimo semofora, pored materijalne kazne i do psihijatra slala jer mi je to u rangu podizanja ruke na sebe. Tu trebaju zidine da se naprave kao na autoputu. Jeze me hvata od takvih učesnika u saobraćaju iako vozim 50 km/h. Što se tiče pešačkog i gde je uslovno tu sam obazriva za tri medalje i usporavam pod obavezno. Samo krenite da KAŽNJAVATE!
Izem vas ja u vaše projekte! Pa svi smo osnovnu školu bar završili gde se učilo osnovnom ponašanju u saobraćaju. Samo na Bulevaru Oslobođenja da kazne sve pešake koji iskaču odakle stignu projekat bi sam sebe mogao da otplati. Od tih para bi mogli i da se osvetle sve zebre kao u Rumenačkoj ( mislim da su pregorele sijalice), urede ona brda ispucala od biciklističkih staza, naprave još koja i možda čak kažnjava hodanje po bici stazi. E tek tu bi bilo love, eto samo 1000 din.
U pravu ste Posmatrač, vi ste zapravo najveća žrtva pešaka i biciklista koji žive za to da se bace pod vaše vozilo. Pešake i bicikliste treba stoga potpuno ukloniti sa ulica i napraviti mrežu tunela ispod Novog Sada, eventualno neka pasarela. Do tada napraviti jednu auto moto sigurnu kuću i pružiti neophodnu psihološku podršku žrtvama saobraćajne torture koju sprovode pešaci i biciklisti, pogotovo dede spremne za jaguarov skok.
Najviše me raduje kad nekolicina glavonja može da zaradi (opere pare) preko "projekata" koji prividno čine nešto, a posebno kad je to nešto obavljanje tudjeg posla, u ovom slučaju učenja dece kako se vozi bicikl umesto njihovih sopstvenih roditelja. Evo ja bih za promenu predložila kažnjavanje roditelja čija maloletna deca čine prekršaje na biciklu. Ako si mu kupio bicikl, odgovoran si i da ga naučiš kako se koristi.
Jesu najranjiviji, ali i najneodgovorniji... Danas idem na posao, skrećem desno na zeleno, pešacima je crveno, a jedan deda kao da se sprema na skok kad se njemu upali zeleno. Njemu i biciklistima je pravo prvenstva važnije od prava na život.
Opet neko pranje para! Novi Sad 2021 plati kombi 40000 evra koji košta 20000. Ovi kao nešto edukuju a bolje da postave kamere i kažnjavaju.
Od tog njihovog edukovanja nema vajde. Biciklistima popravite staze i poravnajte ivičnjake da ne moramo da ih izbegavamo tako da vozimo sa vozačima. Kažnjavajte i nas i pešake. Nema ništa od edukovanja na Balkanu. Po džepu! Ali ne u pandurski džep...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklisti i penzioneri najranjiviji u saobraćaju u Novom Sadu
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•12.03.2018.
•09:25 > 09:28
Komentari 10
Posmatrač
NS65
Mika
Mika
rambo
Kombinator
ha
Boki
Posmatrač
Ja
Od tog njihovog edukovanja nema vajde. Biciklistima popravite staze i poravnajte ivičnjake da ne moramo da ih izbegavamo tako da vozimo sa vozačima. Kažnjavajte i nas i pešake. Nema ništa od edukovanja na Balkanu. Po džepu! Ali ne u pandurski džep...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H